sobota, 28 września 2013

Wróciłam:)

Wróciłam z urlopu:) Może nie jestem opalona na piękny brąz, ale super wypoczęłam i zobaczyłam tyle pięknych miejsc...

Wodospad Kamieńczyk
źródło: myszowataa

Pogoda nas nie rozpieszczała, było mocno jesiennie - tzn. chłodno i mokro, ale nie przeszkodziło nam to codziennie zwiedzać. Pełno było zamków, szczytów górskich czy innych cudów natury:)

Schronisko Szrenica
źródło: myszowataa


Plan zwiedzania był naprawdę napięty, ale udało nam się go zrealizować w 100%.

Najbardziej jestem z siebie dumna, że wdrapałam się pieszo na Śnieżkę:) Sam szczyt nieco mnie rozczarował ( a raczej tamtejsza "restauracja"), ale o tym w innym wpisie.

Świątynia Wang
źródło: myszowataa
Postaram się w najbliższym czasie napisać więcej o tym co widziałam i gdzie byłam. Szczególnie o bardzo ciekawym miejscu, jakim jest podziemne miasto Osówka, niedaleko Głuszycy:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz