sobota, 17 sierpnia 2013

Klinika

Klinika to moje pierwsze spotkanie z twórczością Sebastiana Fitzeka (nie wiem czy dobrze odmieniam nazwisko). Muszę przyznać, że to bardzo interesujące odkrycie:) Klinika okazała się mocnym thrillerem psychologicznym. Już od pierwszych zdań wiadomo, że nie jest to zwykły kryminał.



Mamy klinikę psychiatryczną, głównego bohatera z zanikiem pamięci i grupę studentów którzy są proszeni przez swojego profesora o przeanalizowanie akt z dziwnych wydarzeń z tej właśnie kliniki. Studenci mają przejść test, czytają akta sprawy napisane jako "wspomnienia" głównego bohatera. Poznają coraz bardziej mroczną, pogmatwaną historię pracowników i podopiecznych psychiatryka, w którym najprawdopodobniej grasuje seryjny morderca. Cała historia robi wrażenie zarówno na nas, jak i na studentach, z którymi jakoby równolegle poznajemy coraz bardziej szokujące wydarzenia.


Sebastian Fitzek

Swoją drogą, tak sympatycznie wyglądający facet, a jego umysł potrafi stworzyć takie mrożące krew w żyłach historie..:)

Mi bardzo podobała się Klinika. Mam zamiar poznać więcej książek tego niemieckiego pisarza. Naprawdę książka ma przyjemnie inny styl od thrillerów z którymi do tej pory miałam przyjemność się zetknąć.

Dla ludzi, którzy lubią dawkę porządnych emocji w niebanalnym stylu - polecam.

Moja ocena: 5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz