niedziela, 11 sierpnia 2013

Nie ma to jak kranówa


Kupiłam ją z 2 powodów. Po pierwsze chodzę do pracy piechotą i nie chciało mi się za każdym razem taszczyć 1,5 litrowej wody mineralnej do pracy. Po drugie lubię ładne rzeczy i na dodatek była promocja na Grouponie więc kupiłam.
Na dodatek butelka jest zaprojektowana przez samego Karima Rashida, którego projektów jestem wielką fanką.

źródło:http://thedesignhome.com/wp-content/uploads/2011/10/inkline-armchair-1.jpg

                                     
źródło:http://static1.bonluxat.com/cmsense/data/uploads/orig/Karim_Rashid_Zontik_Umbrella_Stand_hrn.jpg

\Moja butelka jest w wersji  brudnego różu. Taką butelkę można kupić za 49,90 .Są dostępne
w różnych kolorach i pojemnościach.

Moje wrażenia? Mam już jakiś czas tą butelkę i spełnia swoje zadanie. To znaczy nie taszczę mineralki do roboty J Wykonanie? Trochę się rozczarowałam wykonaniem samej butelki.  Ścianki są cienkie
 i po pewnym czasie na butelce widać nieestetyczne wgniecenia. Dodatkowym minusem są bardzo drogie filtry – koszt jednego to 29,90 zł, jednak jak zapewnia producent ma on starczyć na 150 litrów wody (300 butelek). Osobiście jeżeli koszt butelki i filtrów byłby mniejszy mogłabym ją z czystym sumieniem polecić jako funkcjonalny gadżet. Na razie sama się zastanawiam czy kupię nowy filtr
i będę jej dalej używać.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz