piątek, 9 sierpnia 2013

Zamiast Ciebie Sofie Sarenbrandt


źródło:http://ecsmedia.pl/c/zamiast-ciebie-b-iext12195822.jpg

Zamiast Ciebie to kontynuacja debiutanckiej powieści Sofie – 36 Tydzień. Poprzednią książkę przeczytałam już jakiś czas temu i podobała mi się średnio. Od takie czytadło, łatwe i przyjemne, kryminalne, no i w moich ulubionych skandynawskich klimatach. Jednak nic specjalnego.


Dzisiaj skończyłam drugą część – Zamiast Ciebie. Wydaje mi się, że ta część jest o dziwo lepsza. Akcja jest bardziej wartka, zagmatwana i ciekawsza. Nie wszystko jest oczywiste i sztampowe jak
w poprzedniej książce.
Zamiast Ciebie to kontynuacja po 16 latach historii z poprzedniej części. Poprzednie śledztwo zamknięto, jednak pewna młoda dziewczyna wyrusza do Brantevik aby wyjaśnić rodzinne sekrety. Podaje się przy tym za dziennikarkę. Historia się komplikuje  i robi się ciekawie. 

W 36 Tygodniu została przedstawiona dramatyczna opowieść o kobiecie w ciąży, która znika. Jak się okazuje została ona uprowadzona. Cała historia może mrozić krew w żyłach. Zamiast Ciebie w bardzo ciekawy sposób rozwija tą opowieść i pokazuje z innej strony. Pojawiają się też nowe, intrygujące wątki.

Myślę że obie powieści Sofie Sarenbrandt to babskie czytadła. Nie są to hity z Czarnej Serii, ale jak komuś wpadną w ręce, myślę, że warto przeczytać.


Moja ocena: 3,5/5

1 komentarz:

  1. Nie znam, nie czytałam, teraz przymierzam się do najnowszej powieści Grocholi, którą uwielbiam. Lekkie pióro, przyjemnie się czyta :)

    OdpowiedzUsuń